Kontakt

Adres:
ul. Marcina Flisa 2
Warszawa
woj. mazowieckie
02-247
Polska / Poland

Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje:

Infolinia ULC: + 48 22 520 72 00 (STRUKTURA INFOLINII)

Infolinia czynna jest w dni powszednie w godzinach:
Poniedziałek: 8:15 – 18:00
wtorek – piątek: 8:15 – 16:15

kancelaria@ulc.gov.pl (wiadomość do 20 MB)

Aby wysłać korespondencję email z podpisem elektronicznym (UPO/ESP) należy skorzystać z:
tego odnośnika.

 

Punkt Obsługi Klienta i Kancelaria czynny jest w godzinach:
poniedziałek: 8:15 - 18:00
wtorek - piątek: 8:15 - 16:15

 

Komisja Ochrony Praw Pasażerów
T: +48 22 520 72 34, +48 22 520 74 84 
F: +48 22 550 73 00
Godziny pracy Urzędu: 8:15-16:15 od poniedziałku do piątku

Chcesz złożyć skargę?
Skorzystaj z formularza zgłoszeniowego formularz skargi lub platformy ePUAP, bądź prześlij do nas wniosek na adres korespondencyjny.

Chcesz się dowiedzieć jaki jest status Twojej sprawy?
Napisz do nas na adres: kopp@ulc.gov.pl. Pamiętaj o podaniu nr sprawy - jeśli go już posiadasz, jeśli nie - podaj nr i datę skarżonego lotu.



Licencje i świadectwa kwalifikacji można odebrać w Rejestrze Personelu Lotniczego w godzinach:
poniedziałek: 9:00 - 18:00
wtorek - piątek: 9:00 - 15:00

Wejście do Rejestru Personelu Lotniczego i Rejestru Cywilnych Statków Powietrznych znajduje się od południowej strony budynku

Prośby o przesłanie licencji i świadectw kwalifikacji do delegatur ULC należy kierować na adres: rpl@ulc.gov.pl

GPS: N 52,190641 ; E 20,952430


Pokaż ULC - nowa siedziba na większej mapie



.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

OK