Zmiany w systemach funkcjonalnych

Zgodnie z art. 128b. Ustawy z dnia 03-07-2002 – Prawo lotnicze (Dz.U. z 2018r. poz. 1183 z późn. zm.) Instytucja zapewniająca służby żeglugi powietrznej przekazuje Prezesowi ULC informacje na temat planowanych zmian w swoich systemach funkcjonalnych w terminie co najmniej 2 miesięcy przed ich planowanym wprowadzeniem.
Zgodnie z par. 5 Rozporządzenia MTBiGM z dnia 21-03-2013 ws. zmian w systemach funkcjonalnych mających wpływ na bezpieczeństwo (Dz.U. z 2013 poz. 431) Prezes ULC po pozytywnej kontroli  potwierdzeń bezpieczeństwa  zatwierdza wprowadzenie w życie zmiany.
Zgodnie z par. 5 pkt 12 Rozporządzenia MIiB z dnia 2-12-2016 ws. lotniczych urządzeń naziemnych (Dz.U. z 2017 poz. 55) warunkiem eksploatacji LUN jest zatwierdzenie wprowadzenia w życie zmiany w systemie funkcjonalnym, w ramach którego LUN ma być wykorzystywane.

docxFormularz_Powiadomienia_o_planowanej_zmianie_w_SF.docx69.98 KB

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

OK